Hybride werken in het kantoor

Hybride werken is de norm. En dit heeft een aanzienlijke impact op de rol van ‘het kantoor’ in het dagelijks (werk)leven en daarbij ook op de inrichting van kantoorruimtes. Hoe richt je je kantoor in om succesvol bij te dragen aan het hybride werkervaring voor je werknemers?

Door toename van video-vergaderingen zijn belcellen of phone booths op de kantoorvloer razend populair. De keuze uit booths & pods is oneindig. Niet elke booth is geschikt voor elke ruimte. Daarom is het belangrijk om goed te bedenken wat het doel is van de booth. Een kort belletje, een 1-op-1 gesprek of langdurig focuswerk? Op basis daarvan kijken we naar de functionaliteit en de akoestiek. Daarnaast wilt het oog ook wat. Zo hebben onze interieurspecialisten verschillende booths & pods getest en een selectie gemaakt van booths die de juiste oplossing kunnen bieden voor elk kantoor.

In dit magazine lees je meer over hoe je succesvol hybride werken kan integreren in jouw bedrijf en hoe booth & pods binnen het kantoor kunnen bijdragen aan een prettigere werkomgeving. Ook geven we je de juiste informatie over hoe je de beste booth voor jouw kantoor kiest en waar je op moet letten.  

 

Inleiding – Booths en pods
1 – Geen social clubhouse
2 – Plan het kantoor rond gedrag
3 – Werkgeluk: men wil variatie
4 – Hybride meetings
5 – Het nieuwe vergaderen
6 – Verbeterde productiviteit
7 – Waarvoor wil je een booth gebruiken?
8 – Waar komt de booth te staan?
9 – Hoe kies je een booth?
10 – Booths & pods getest
11 – Zo testen wij booths.
12- Uitleg labels & certificaten